دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

پایون امتحانا!

خب...بلاخره دیروز امتحان های من هم پایون یافت!


ولی نمی دونم چرا وقتی امتحان داشتم خیلی سرحال بودم تا الان!


راستی این آمریکایی ها چقدر آدم های بدی هستن واقعاً! تو یکی از زندان هاشون شورش شده 40 نفر رو با باتون و گاز اشک آور سرکوب کردن! واقعاً چقدر بد و بی رحم می تونن باشن؟!

بیان از ما یاد بگیرن که می زنیم طرف رو می کشیم و زجرش هم نمی دیم! باطون و گاز اشک آور رو هم فقط برای مردم بی گناه استفاده می کنیم که یه وقت فکر گناه به سرشون نزنه زبونم لال! مثل جریان سرعت اینترنت که کمه واسه این که کسی یه وقت گناه نکنه! راستی می دونستین سرعت اینترنت ژاپن 100 برابر سرعت اینترنت ایرانه؟! هه جالبه! بعضی از کشور ها اصلاً به فکر گناه نکردن  مردمشون نیستن!


راستی امتحان هام بد نبود! البته از نظر خودم! هنوز نمره هاش رو ندادن! سایت هم باز نمیشه متاسفانه! هر وقت می خوان نمره بدن سایت باز نمیشه


راستی سریال Lost رو دیدین؟! من هر از گاهی می بینم! چیزه جالبیه! ولی اگه پولتون رو دوست دارین پیشنهاد می کنم هیچوقت سراغش نرین! چون انقدر وابستتون می کنه که میرین هرچی پول دارین می دین و می خرینش!


از این که مدتی که نبودم بی صبرانه سراغ من رو می گرفتین ممنونم!فکر کنم اصلاً یادتون نبود که من هم وجود دارم البته به جز سوسو خانم! که البته اون مورد فکر کنم ماله یه ما پیش بود!


اگه می خواین بیام وبلاگتون رو ببینم تو نظرات بگین چون وقتم کمه! فرصت نمی کنم به همه سر بزنم!


مؤید باشید!

نظرات 2 + ارسال نظر
- پنج‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:39 ب.ظ http://korre.blogfa

سلام

خسته یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://patogh-sara.bloghfa.com

سلام ممنون که به من سرزدی مطلبت را خوندم جالبه اما سعی کن وارد سیاست نشی بعضی حرفها کار دست آدم میده موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد