دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

یکی از عوامل کودتای مخملی دستگیر شد!



بالاخره یکی از عوامل کودتای مخملی به نام مخمل خان دستگیر شد به گفته ی دادستان زندان این فرد شرور از سالها پیش به تلویزیون راه پیدا کرده و با بهره گیری از تجربیات پسر عموی ملعون خود گارفیلد _فیلم آخرشو دیدین که به جای پرنس میشینه_قصد بر اندازی سخت داشته اند در اینجا قسمتی از اعترافات این ملعون را می خوانیم :
"با سلام خدمت شما اهالی جنگل سبز من از وقتی به دنیا آمده ام قصد براندازی داشتم به همین سبب نام من مخمل گذاشته شد من اصلا گربه نیست بلکه خرگوشم و تمام مدارک آن در سازمان انتصابت جنگل موجود است تصور نکنید که من تحت شرایط زندان این حرفها را میزنم نه جای من بسیار خوب است و هر صبح با صد کیلو آشغال مرغوب که از کوچه های جردن و شمیران جمع شده پذیرایی میشوم من از کارهای گذشته ی خود اظهار ندامت میکنم و از شیر مهربون تقاضا دارم که با رافت اسلامی با من برخورد کند"

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.biya2love-station.blogfa.com

سلام!
بسیار بسیار باحال بود!
هم این مطلب هم مطلب پایینیه!
ممنون که منو خبر میکنین!!!
منم آپم!
و منتظر نظرای قشنگتوون!
یا حق...

dream جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ http://sleepydreams.blogfa.com

سلام
ای ول دمت گرم خیلی خوشم امد.

جیمز دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

مرگ بر مخمل خان من می دانستم که این مخمل خان خبیث برای آغا نقشه دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد