دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

امسال چی کاشتین ؟

شهاب : سلام بی بی چطوری ؟ خوبی ؟ من شهابم .. شهابم


مادربزرگ : امسال چی کاشتین ؟ 


شهاب : چوکاره !!!!!؟؟؟؟.. بی بی جان من شهابم ... نوه دختریتون ...


مادر بزرگ : اگه هندونه ها رو  درو  کردین بیارین من امتحان کنم


شهاب : ای بابا ... مگه من کشاورزتونم ؟؟


مادر بزرگ : تو غلط کردی نصف محصول رو فروختی بدون اجازه ...



سلام سلام


سلامی گرم به همه ی دوستان عزیز و گرامی ...


امیدوارم که حالتون خوب باشه.خیلی خوشحالم که دوباره تونستم یه چرتی بنویسم


خوب داستان ما از این قراره که یه مدت طولانی این مادر بزرگ ما برگشته به گذشته


یعنی فکر میکنه که توی روستا زندگی میکنه و الان زنه خان روستاست ... الان فکر میکنم


100 سالش باشه این بی بی ما ... تاریخ تولدش 1298 هست و با توجه به این که اون موقع


شناسنامه رو یه خورده بزرگتر میگرفتن پس احتمالا باید تاریخش 1300 باشه ... که میشه 89


سال...خلاصه این که الان فکر میکنه من کشاورزشونم .. بابام خدمتکارشونه و مامانم که


دخترشونه ... حتی گیر میده که چرا خدمتکارشون میره کنار دخترش میشینه ..یا


کشاورزشون میاد لپ دخترشو بوس میکنه ..خیلی چیز بدیه این آلزایمر..


خدا هیچ کسی رو گرفتار این آلزایمر نکنه ...



مادربزرگ : عشق من ... واسه امشب برنامت چیه ؟


شهاب : هان !!!؟؟؟؟


مادربزرگ : امشب با هم بریم تو دریاچه شنا کنیم .. نه عزیزم ؟


شهاب : ایییییی... بی بی من شهابم .. شهاب .... شوهرت نیستم


مادر بزرگ : تو مثل همیشه منو بغل کن و لبامو .... بیز بیز .... امسال چی کاشتین ؟



بعدا نوشت : اون قسمت بیز بیز یعنی بی بی برمیگرده به حالت اول



تور ابدال آباد ...

سلام به همه ی دوستان عزیز و ارجمند


خوب این پست با بقیه پستا فرق داره .. بگو چه فرقی ؟؟؟


فرقش اینه که این پست رمز داره


دلایل :


1-بعضی از دوستان کم لطفی میکنن و فقط عکس هارو نگاه میکنن ولی نظر نمیدن ...


از 4 تا پست عکسی که دادم کاملا مشخصه...حدود 200 تا بازدید کننده هر مطلب داشته


ولی میانگین 20 تا نظر هر مطلب عکس


2-همینطوری خواستم از امکاناتی که بلاگ اسکای در اختیارم میذاره استفاده کنم


بچه ها ببخشید ... ولی مجبور بودم ...




خوب هرکسی رمزو میخواد توی قسمت نظرات


بگه تا سریع رمزو بهش بدم


رمز رو در پست قبلی وارد کنید و مطلب رو


بخونید .. با تشکر

تور یک روزه ابدال آباد( کلی عکس)+عکس های خودم

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

عکس 4

سلام به دوستان عزیز و گرامی


بدون مقدمه برو ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

عکس 3

سلام


عکسارو توی ادامه مطلب گذاشتم



ادامه مطلب ...