دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

گذرگاه

چقدر زحمت کشیدم . یک سال پشت کنکور . روز و شب درس خوندم که یه جا دولتی قبول بشم


توی اون سرمای مزخرف مشهد کلاس میرفتم . اوه چه سخت بود .


بعدش دانشگاه مشهد دولتی قبول شدم . یعنی همون هدفم . چه کلاسی داشت . 


هر جا میرفتم میگفتم که من اینجا قبول شدم . همه کف می کردن . چه کلاسی داشت


ترم اول دانشگاه متوجه شدم که سطح همه ی بچه بالاست به جز من


فکر میکردم که میوفتم . اما اینطوری نشد .


ترم دوم بهتر بود . خودمو با دوستام هم سطح میدیدم . احساس خوبی بود .


ترم سه  عالی بود . بهترین نمرات . ترکوندم


ترم چهار از دانشگاه جایزه گرفتم . معدل بالا. همش 20هزار تومن ولی بازم خودش 20 تومن بود


ترم پنج پروژه ما به عنوان پروژه خلاق استان انتخاب شد . 50 هزار تومان جایزه دادن


و دیروز اخرین امتحان دانشگاه بود . شدم فوق دیپلم .


6 مرداد یعنی دقیقا یک ماه دیگه کنکور کاردانی به کارشناسی دارم . چه باحاله .


فرق سری قبلی با این سری اینه که دفعه قبل برام مهم بود که کجا قبول بشم


ولی این بار اصلا برام مهم نیست . هر جا شد میرم . حتی علی آباد کتول



نظرات 6 + ارسال نظر
Nima دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://popcraz.blogsky.com

دوران خوبیه - اما حیف که زودگذره !

محمدعلی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ

داداشـــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

داداشی بد؟؟؟؟؟

چرا من رو از این همه افتخاراتی که بدست اوردی مطلع نکردی؟؟؟؟؟

قهرم باهات...عروسیت نمیام مجبور باشی تنهایی برقصی

داداشی به هیچ کس نگفتم .. حتی به بابا و مامان .

دلت میاد عروسی من نیای ؟

من دلم نمیاد تو نیای

ثریا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ق.ظ http://batovalitanha.blogfa.com

سلام
خیلی وقته که به ما سر نمیزنید
خوشحال میشم از حضورتون

آدنا پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://adena-n.blogfa.com

هنوزم خوشگل مینویسی...

!!×بهونه ای برای نوشتن×!! جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ب.ظ

به به چه پسررررررررری
چه افتخاراتی

همون مشهد قیوووووووووووووووووووولی

پری دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ب.ظ

سلام خسته نباشید شهاب جون خوش به حالتون که پسرید و میتونید از کجا دراومدین برین من اهل تبریزم از ارومیه دراومدمرفتم دانشگامونم دیدم اولین و آخرین بار .هنوز م که هست گلوم اونجا گیر کرده چون من با موفقیت خودم به اونجا رسیده بودم اما خانوادم نذاشتن برم حالا هم تو شهر خودم دانشجو در دانشگاه آزاد هستم . راستی وبلاگ خوبی دارید من اتفاقی اومدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد