دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

عصبی

عصبیم .


برای این که نمیتونم درصد های بالا بزنم . توی کنکور کاردانی ریاضی 65 درصد زده بودم . یادش بخیر . ولی توی این کنکور کاردانی به کارشناسی صفر . اصلا نخوندم . ذهنم بسته شده . همه چیز تو ذهنم هست به جز کنکور

این دروس عمومی + درصد احتمالی که من میخوام بزنم ضریب همشون یکه :


ادبیات : 10


معارف : 20


زبان عمومی : 20


این دروس تخصص :


ریاضی  : 0  ضریب 3


زبان تخصص : 30  ضریب 1


مدارمنطقی : 60  ضریب 2


برنامه سازی : 20  ضریب 4


ذخیره و بازیابی : 25 ضریب 5


ساختمان : 20  ضریب 5


سیستم عامل : 10 ضریب 5



این پیش بینی منه . حالا بعد کنکور وقتی درصد ها رو دادن میبینیم که چقدر این پیش بینی درست بوده


گذرگاه

چقدر زحمت کشیدم . یک سال پشت کنکور . روز و شب درس خوندم که یه جا دولتی قبول بشم


توی اون سرمای مزخرف مشهد کلاس میرفتم . اوه چه سخت بود .


بعدش دانشگاه مشهد دولتی قبول شدم . یعنی همون هدفم . چه کلاسی داشت . 


هر جا میرفتم میگفتم که من اینجا قبول شدم . همه کف می کردن . چه کلاسی داشت


ترم اول دانشگاه متوجه شدم که سطح همه ی بچه بالاست به جز من


فکر میکردم که میوفتم . اما اینطوری نشد .


ترم دوم بهتر بود . خودمو با دوستام هم سطح میدیدم . احساس خوبی بود .


ترم سه  عالی بود . بهترین نمرات . ترکوندم


ترم چهار از دانشگاه جایزه گرفتم . معدل بالا. همش 20هزار تومن ولی بازم خودش 20 تومن بود


ترم پنج پروژه ما به عنوان پروژه خلاق استان انتخاب شد . 50 هزار تومان جایزه دادن


و دیروز اخرین امتحان دانشگاه بود . شدم فوق دیپلم .


6 مرداد یعنی دقیقا یک ماه دیگه کنکور کاردانی به کارشناسی دارم . چه باحاله .


فرق سری قبلی با این سری اینه که دفعه قبل برام مهم بود که کجا قبول بشم


ولی این بار اصلا برام مهم نیست . هر جا شد میرم . حتی علی آباد کتول



اینجا ایرانه

محمد : الو شهاب بپر بیا


شهاب : الو علی بپر بیا


علی : الو حسن بپر بیا


حسن : الو اصغر بپر بیا


اصغر  : الو اکبر بپر بیا


.

.

.


احسنت میگم به این مردم . احسنت میگم به این ایرانی ها . یا یه کاری رو انجام نمیدن . یا این که اگر انجام میدن دست جمعی انجام میدن که دیگه توش حرفی نباشه . خوب شاید بدونید راجب چی حرف میزنم . راجب وقایع اخیر . تجاوز .

1- تجاوز 50 مرد در کاشمر

2-تجاوز 14 مرد در خمینی شهر

3-تجاوز به یک پزشک در گلستان

وغیره

خوب تازه این گوشه ی کوچیکی از تجاوز های تو ایرانه . و تازه این خبرها بعد از چند ماه به بیرون درزکرده . میخواستم لینک این تجاوز ها رو هم بذارم ولی انقدر که اعصابم به هم ریخته بود این کارو نکردم . کسی اگر دوست داره اصل خبرو ببینه میتونه این سه مورد رو توی گوگل سرچ کنه