دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

دوران جوانی

جمع تمام قطره ها میشود دریا، بیا دریا شویم

طرز بیان و جنسیت

مامان : عزیزم .. عشقم .. نازم ...



بابا : .( ذهن بابا : خدایا خودت رحم کن 

مامان : .شهاب میخواد بره دانشگاه ... منو تو ، تو خونه تنهاییم ...



بابا : ای جان...شهاب کلاست ساعت چنده ...


شهاب : الان میرم ....(     )



بابا : اخ جووووووووووننننن

مامان : راستی عزیزم ما تو خونه به یک بخارشو نیاز داریم


بابا :



شهاب : خوب موفق باشی بابایی ... بهت خوش بگذره من نیستم






سلام به همه ی دوستان عزیز و گرامی و ارجمند و باحال و توپ خوب من کاملا به این

نکته پی بردم که اگر یه خانوم با عشوه (نمونه عشوه خانوم ها )  یه چیزی

رو بیان کنه خیلی تو ایران حرفش جلو میره تا یه آقا (نمونه عشوه آقا )



آقا اصلا هر جا که میری اگر آقا باشی اصلا جوابتو نمیدن .. توی تاکسی .. توی بانک .. توی هر جا


حالا اگر یه خانوم باشی و یه خورده هم آرایش کرده باشی و خلاصه همین دیگه همه جا


کارات سریع راه میوفته .. بدون نوبت همه جا میتونی کارتو راه بندازی ... .. میگی نه


امتحان کن ... اگه آقایی تغییر جنسیت بده خانوم بشو ..


اگر خانومی تغییر جنسیت بده آقا بشو


خلاصه این که دور دور خانوماست ... از قدیم بوده .. هست و خواهد بود ...




شهاب :عزیزم .. جیگرمممم ... نازم .... نفسمممم


بابا : اینطوری نکن چندشم میشه ...


شهاب : عزیزم برام دوچرخه میگیری ؟


بابا : وضع مالیم خررراااااااابببببههههه 


شهاب : من که برات عشوه میامو ناز میکنم .. لوس میکنم خودمو .. نمیگیری !!!؟؟؟


بابا : اگه همه کار بکنی شاید برات بگیرم


شهاب : بابا   !!!   تو   هم  آره !!!! .... ( بگو من به کی رفتم )